RELACJA Z KRÓTKIEGO URLOPU

dnia

Zaraz będzie tydzień jak wróciliśmy z urlopu. Post ten pisałam partiami, bo wiecie zawsze coś :)

Lubię takie szybkie i spontaniczne urlopy :) Tego akurat nie planowałam, bo mój A. jechał na Dolny Śląsk w sprawach służbowych, więc przy okazji zostaliśmy tam dłużej i pozwiedzaliśmy co nieco :)

Z Gdańska na południe Polski jechaliśmy dość długo, bo pogoda była fatalna. Całą drogę padał deszcz, jechaliśmy około 8 h. Jechaliśmy prosto na nasz nocleg do Zamku w Czernej koło Głogowa. Ach jak ja lubię takie klimaty :) Zajechaliśmy około 21. Rano zjedliśmy śniadanie przygotowane przez właścicielkę Zamku ( opowiedziała Nam historię jak to się stało, że została właścicielką zamku , pytajcie ludzi o ich historie, można się nieźle zainspirować i poznać różnych i ciekawych ludzi :)) Tuz po śniadaniu A. pojechał do Głogowa załatwiać sprawy, a ja w między czasie poszłam na kawę :)

_igp4424

imag0612imag0613imag0614

Mała kawka w głogowskiej Markizie. W oczekiwaniu na A. , kiedy to powróci z inwentaryzacji.

imag0620imag0621imag0623

Teraz mieliśmy więcej czasu, więc poszliśmy na zwiedzanie Głogowa i wiecie co ? Kurcze, nie zachwycił Nas :) Za to zaczepiła nas Pani, która stwierdziła, że ja i mój A. bardzo jej się podobamy i pasujemy do siebie , fajnie co ? W końcu ktoś mnie w tym utwierdził : ]

_igp4425_igp4427_igp4431

Po krótkim i szybkim spacerze po Głogowie pojechaliśmy na następną inwentaryzację.Po drodze do Jeleniej Góry zahaczyliśmy o Złotoryję. tego dnia był tłusty czwartek i juz prawie skusilismy się na pączka, ale nie było w złotoryjskich piekarniach takich jakich szukaliśmy, więc nie zjedliśmy nic :) Zaczął deszcz padać, więc znów szybko wsiedlismy do auta i kierowaliśmy się na Jelenią.

_igp4447_igp4448_igp4449

Tam zdecydowanie było trochę lepiej :) Poszliśmy na starówkę, która o tej porze roku nie była zbyt tłoczna.

_igp4458_igp4463_igp4475_igp4483

Na obiad poszliśmy do wietnamskiej restauracji Shang Hai. Tam miło zaskoczyły nas porcje jedzenia jakie nam zaserwowano ! Były tak ogromne, że resztę musieliśmy wziąć na wynos ( jeden półmisek dla 1 osoby !! )

imag0626

Po tym obżarstwie , poszliśmy jeszcze na kawę do „Pożegnanie z Afryką ” . Kawę piliśmy o smaku pomarańczowym i bananowym :) Były bardzo dobre :)

imag0627imag0628_burst005

Potem pojechaliśmy na nocleg w kolejne miejsce, do Jagniątkowa. Nocowaliśmy w ciekawej Willi Jagniątków.

20170226_095140_igp4492_igp4496

Na następny dzień pojechaliśmy do centrum Jeleniej Góry na kolejna inwentaryzację. Tam naczekałam się dość długo na A. , ale na szczęście obok była kawiarnia Cafeina w której zjadałam śniadanie i wypiłam pyszną kawę. czekałam tam ze 3 h !

imag0634imag0635

Po tych 3 cudownych godzinach pojechaliśmy pozwiedzać sztolnie w Kowarach.

_igp4507_igp4508_igp4511_igp4522_igp4524_igp4529_igp4531_igp4541_igp4543_igp4544_igp4547

Po zwiedzaniu szybka herbata i żurek w pobliskim pubie.

_igp4552

Potem spotkanie ze znajomymi w Mazurkowej Chacie w Jeleniej Górze . Zamówiłam pierogi ze szpinakiem, naprawdę były pyszne :)

imag0650

Na następny dzień w sobotę pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby :) W pierwszej kolejności udaliśmy się do naszej ulubionej kawiarni Fantazji na poranną kawę. Przez około 1,5-2 h zwiedzaliśmy Szklarską. Tego samego dnia byliśmy umówieni z kolejnymi znajomymi tym razem w Lwówku Śląskim. Do tego spotkania mieliśmy trochę czasu, więc zahaczyliśmy jeszcze o Lubomierz, w którym kręcili pierwsze sceny Samych Swoich. Zwiedziliśmy miejscowe muzeum i pogadaliśmy z opiekunem muzeum :)

_igp4563_igp4566_igp4573_igp4576_igp4584_igp4585_igp4588_igp4589_igp4590

Na spotkaniu w Lwówku poznaliśmy Alexa Berdowicza, który jest założycielem Porozmawiajmy TV i przeprowadza rożne ciekawe wywiady. Umówiliśmy się na spotkanie w restaurcji „Pod czarnym krukiem”.

imag0667imag066820170225_151057

Po tym spotkaniu pojechaliśmy znów do Willi Jagniatków w Jagniątkowie, by na następny dzień z samego rana wyruszyć do domu <3

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )